Μπίλλυ: ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ

1 έτους 11 μηνών

Τον βρήκαμε την Πρωτοχρονιά του 2025, του Αγίου Βασιλείου, γι αυτό και τον ονομάσαμε Μπίλλυ. Το πόδι του ήταν σπασμένο, κυριολεκτικά σάπιζε και είχε επίσης ένα κομμένο αυτί! Του έκαναν μετάγγιση γιατί είχε χάσει πολύ αίμα και κατόπιν έγινε ακρωτηριασμός. Ο τριποδάκος Μπίλλυ ψάχνει την οικογένεια που θα τον αγαπήσει!
Σχετική ανάρτηση στο Facebook

Καταχώρηση ακατάλληλου

Καταχώρηση ακατάλληλου

Οι καταχωρήσεις ελέγχονται πριν αναρτηθούν, όμως οι διαχειριστές των δεδομένων δεν ευθύνονται για την ακρίβεια των πληροφοριών.
Διαβάζετε τις πληροφορίες και κρίνετε εσείς εάν οι λόγοι ακαταλληλότητας, οι οποίοι καταχωρούνται από άλλους εθελοντές, συμφωνούν με τις απόψεις σας και αν θα εγκρίνετε κάποια υιοθεσία ή όχι.
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ζητήσετε διαγραφή των δεδομένων που καταχωρήσατε.

GDPR